- A. Leiderschap
- 1. Uitgangspunten
- 1.1 Belangen
- 1.1.1 Doeltreffend handelen
- 1.1.1 Ongewone vragen
- 1.1.1.1 Balanceren
- 1.1.1.1.1 Fractaal
- 1.2 Context
- 1.3 Cultuur
- 1.4 Kaders
- 1.5 Positie
- 1.6 Succescriteria
- 1.7 Wederkerigheid
- 1.8 Interactiviteit
- 1.9 Randvoorwaarden
- 2. Ordenen
- 2.1 Begrippen
- 2.1.1 Sociale normativiteit
- 2.1.1.2 Transformationeel leiderschap
- 2.1.1.2 Transformationeel leiderschap
- 2.1.2 Kwaliteiten
- 2.1.2.1 Zelfregulatie
- 2.1.2.2 Accountability
- 2.1.2.3 Bewijsvoering
- 2.1.2.4 Bekwaamheid
- 2.1.2.5 Gefaseerde bewustwording
- 2.1.2.6 Metabegrip kwaliteit
- 2.1.3 Kwantiteit
- 2.1.4 Doelen
- 2.1.4.1 Dilemma's
- 2.1.5 Leiderschapskaders
- 2.1.6 Leiderschapsposities
- 2.1.7 Leider
- 2.1.8 Voorwaarden
- 2.2 Modellen
- 2.2.1.3 Hyperinnovatie
- 2.3 Theorieen
- 2.3.1 Toptien
- 3. Levensloop
- 4. Historie
- 4. Individualiteit
- 5. Contrasten
- 6. Bronnen
- Formeel of informeel leidinggeven E
- Fuzzy logic
- Inleiding leiderschap V E T O
- Leiderschap als probleemoplossen
- Medical Authority V
- Professional als leidinggevende
- Rol: Leidinggevende V E
- Sturingssytematiek
- Van actie naar interactie
- Van paradox naar dilemma's
- x.2.1 Verbinden E
- x.3. Dilemma's E
- x.3.2 Samenwerking? E
- x.3.6 Meer in het leven? E
- x.5. Teams aansturen E
- x.5.1 Stimuleer 'samen'
- x.5.3 Dwarsverbanden E
- x.5.4 Teams E
- x.5.5 Faciliteren E
- x.5.6 Ingrijpen! E
- x.6. Innovatie E
- x.6.1 Ontwikkeling E
- x.6.2 Zelfevaluatie E
- x.7. Pers. ontwikkeling E
- x.7.4 Stap voor stap
- x.8. Pers. leiderschap E
- x.8.1 Context E
- x.8.2 Lerende organisatie E
- Zes leiderschapsrollen (Mintzberg)
- B. Methode
- 1. Denkwijze
- 2. Stijl
- 2.1 Klassieke stijlen
- 2.2 Balans
- 2.2 Canmeds-gedachte
- 2.2.1 Eenheid
- 2.2.1.1 Verbinden
- 2.3 Sociale orientatie
- 2.3.4 Sturing loopbaan
- 2.3.6 Energetische profielen
- 2.3.7 Beroepsvoorbereiding
- 2.4 Indirect sturen
- 2.5 Ontwikkeling
- 2.6 Wijsheid
- 2.6.1 Accelererende tijd
- 2.6.2 Vertraging
- 2.7 Zelfsturing
- 3. Werkwijze
- 4. Bedrijfsrollen
- Inleiding
- Inleiding
- Inleiding Meta
- PR-manager
- x.3. Dilemma's
- x.3.2 Samenwerking?
- x.3.6 Meer in het leven?
- x.5. Teams aansturen
- x.5.1 Stimuleer 'samen'
- x.5.3 Dwarsverbanden
- x.5.4 Teams
- x.5.5 Faciliteren
- x.5.6 Ingrijpen!
- x.6. Innovatie
- x.7. Pers. ontwikkeling
- x.7.4 Stap voor stap
- x.8. Pers. leiderschap
- C. Pers.Leider
- D. Ervaringsdeskundigheid
- E. Studiemodules
- 1. Leiderschapsontwikkeling
- 1.1 Inhoudelijk-structurele lijn E
- 1.1.1 Meta-professionaliteit
- 1.2 Cultuuroverdrachtelijke lijn
- 1.2. Leiderschapsvormen
- 1.2.1 Persoonlijk leiderschap
- 1.2.2 Situatief leiderschap
- 1.2.3 Verbindend leider
- 1.3 Ontwikkeling als persoon
- 1.4 Med. Man. op Maat V
- 1.4.1 MM voor AIOS
- 1.4.2 Presentaties
- 1.5 Leiderschapsstijl
- Aanpassen pers.leerplan
- Aanpassen pers.leerplan
- Casus
- Casus
- Casus tuchtrecht
- Communicatie
- Communicatieleer
- Communicatieleer
- Eindtoets
- Eindtoets
- Entreetoets
- Entreetoets
- Evaluatie
- Evaluatie
- Feedback aan docent
- Feedback aan docent
- Inleiding Studie V
- Inleiding. kopie
- Instructievideo Conflicthanteren T
- Juridische bron
- Juridische omgeving
- Leerplan
- Master Your Mission V
- Master Your Mission
- Med.Management op Maat, 2014
- Origineel document
- P1. De basis
- Persoonlijk leerplan
- Reflectie
- Reflectie
- Rollen
- Stappenplan
- Stappenplan
- Thema x
- Thematische benadering
- Veelgestelde vragen
- Literatuur & Bronnen