Welkom bezoeker. [ Inloggen ] [ Tekstgrootte A A A | Weergave: Presentatie / Normaal ]
[ Portaal ] [ Sitemap ] [ Zoeken ]

AHMAS

> ahmas > thema.leiderschap > hoofdpagina 
  • Content
  • VETO

Thema.Leiderschap

  • A. Leiderschap
  • B. Methode
  • C. Pers.Leider
  • D. Ervaringsdeskundigheid
  • E. Studiemodules
  • Literatuur & Bronnen
  • A. Leiderschap
    • 1. Uitgangspunten
    • 1.1 Belangen
    • 1.1.1 Doeltreffend handelen
    • 1.1.1 Ongewone vragen
    • 1.1.1.1 Balanceren
    • 1.1.1.1.1 Fractaal
    • 1.2 Context
    • 1.3 Cultuur
    • 1.4 Kaders
    • 1.5 Positie
    • 1.6 Succescriteria
    • 1.7 Wederkerigheid
    • 1.8 Interactiviteit
    • 1.9 Randvoorwaarden
    • 2. Ordenen
    • 2.1 Begrippen
    • 2.1.1 Sociale normativiteit
    • 2.1.1.2 Transformationeel leiderschap
    • 2.1.1.2 Transformationeel leiderschap
    • 2.1.2 Kwaliteiten
    • 2.1.2.1 Zelfregulatie
    • 2.1.2.2 Accountability
    • 2.1.2.3 Bewijsvoering
    • 2.1.2.4 Bekwaamheid
    • 2.1.2.5 Gefaseerde bewustwording
    • 2.1.2.6 Metabegrip kwaliteit
    • 2.1.3 Kwantiteit
    • 2.1.4 Doelen
    • 2.1.4.1 Dilemma's
    • 2.1.5 Leiderschapskaders
    • 2.1.6 Leiderschapsposities
    • 2.1.7 Leider
    • 2.1.8 Voorwaarden
    • 2.2 Modellen
    • 2.2.1.3 Hyperinnovatie
    • 2.3 Theorieen
    • 2.3.1 Toptien
    • 3. Levensloop
    • 4. Historie
    • 4. Individualiteit
    • 5. Contrasten
    • 6. Bronnen
    • Formeel of informeel leidinggeven E
    • Fuzzy logic
    • Inleiding leiderschap V E T O
    • Leiderschap als probleemoplossen
    • Medical Authority V
    • Professional als leidinggevende
    • Rol: Leidinggevende V E
    • Sturingssytematiek
    • Van actie naar interactie
    • Van paradox naar dilemma's
    • x.2.1 Verbinden E
    • x.3. Dilemma's E
    • x.3.2 Samenwerking? E
    • x.3.6 Meer in het leven? E
    • x.5. Teams aansturen E
    • x.5.1 Stimuleer 'samen'
    • x.5.3 Dwarsverbanden E
    • x.5.4 Teams E
    • x.5.5 Faciliteren E
    • x.5.6 Ingrijpen! E
    • x.6. Innovatie E
    • x.6.1 Ontwikkeling E
    • x.6.2 Zelfevaluatie E
    • x.7. Pers. ontwikkeling E
    • x.7.4 Stap voor stap
    • x.8. Pers. leiderschap E
    • x.8.1 Context E
    • x.8.2 Lerende organisatie E
    • Zes leiderschapsrollen (Mintzberg)
  • B. Methode
    • 1. Denkwijze
    • 2. Stijl
    • 2.1 Klassieke stijlen
    • 2.2 Balans
    • 2.2 Canmeds-gedachte
    • 2.2.1 Eenheid
    • 2.2.1.1 Verbinden
    • 2.3 Sociale orientatie
    • 2.3.4 Sturing loopbaan
    • 2.3.6 Energetische profielen
    • 2.3.7 Beroepsvoorbereiding
    • 2.4 Indirect sturen
    • 2.5 Ontwikkeling
    • 2.6 Wijsheid
    • 2.6.1 Accelererende tijd
    • 2.6.2 Vertraging
    • 2.7 Zelfsturing
    • 3. Werkwijze
    • 4. Bedrijfsrollen
    • Inleiding
    • Inleiding
    • Inleiding Meta
    • PR-manager
    • x.3. Dilemma's
    • x.3.2 Samenwerking?
    • x.3.6 Meer in het leven?
    • x.5. Teams aansturen
    • x.5.1 Stimuleer 'samen'
    • x.5.3 Dwarsverbanden
    • x.5.4 Teams
    • x.5.5 Faciliteren
    • x.5.6 Ingrijpen!
    • x.6. Innovatie
    • x.7. Pers. ontwikkeling
    • x.7.4 Stap voor stap
    • x.8. Pers. leiderschap
  • C. Pers.Leider
    • 1. Duurzaam-strategisch geheel
    • 2. Meta-niveau
    • 3. Nevenrollen
    • 4. Eigen domein
    • 4.1 Handelen
    • 4.1.1 Persoonlijk L.
    • 4.1.1.1 Covey
    • 4.1.1.2 Goeroes
    • 4.1.3 UMCG-Vademecum
    • 5. Ken uzelve
    • 6. Systemische aanpak
    • Inleiding
    • Medical Authority
  • D. Ervaringsdeskundigheid
    • 1. Mindmap
    • Inleiding
  • E. Studiemodules
    • 1. Leiderschapsontwikkeling
    • 1.1 Inhoudelijk-structurele lijn E
    • 1.1.1 Meta-professionaliteit
    • 1.2 Cultuuroverdrachtelijke lijn
    • 1.2. Leiderschapsvormen
    • 1.2.1 Persoonlijk leiderschap
    • 1.2.2 Situatief leiderschap
    • 1.2.3 Verbindend leider
    • 1.3 Ontwikkeling als persoon
    • 1.4 Med. Man. op Maat V
    • 1.4.1 MM voor AIOS
    • 1.4.2 Presentaties
    • 1.5 Leiderschapsstijl
    • Aanpassen pers.leerplan
    • Aanpassen pers.leerplan
    • Casus
    • Casus
    • Casus tuchtrecht
    • Communicatie
    • Communicatieleer
    • Communicatieleer
    • Eindtoets
    • Eindtoets
    • Entreetoets
    • Entreetoets
    • Evaluatie
    • Evaluatie
    • Feedback aan docent
    • Feedback aan docent
    • Inleiding Studie V
    • Inleiding. kopie
    • Instructievideo Conflicthanteren T
    • Juridische bron
    • Juridische omgeving
    • Leerplan
    • Master Your Mission V
    • Master Your Mission
    • Med.Management op Maat, 2014
    • Origineel document
    • P1. De basis
    • Persoonlijk leerplan
    • Reflectie
    • Reflectie
    • Rollen
    • Stappenplan
    • Stappenplan
    • Thema x
    • Thematische benadering
    • Veelgestelde vragen
  • Literatuur & Bronnen
    • 1. Literatuur V
    • 2. Luister-CD's
    • 3. Sprekers in actie
    • Inleiding